Μια θαυμάσια εμπορική πλατφόρμα όπως το Shopify, η οποία προσφέρει επαναστατική τεχνολογία στην πελατεία των εμπόρων της, έχει να αντιμετωπίσει το μερίδιο της απάτης των πωλητών που της αναλογεί. Η υποδομή του Shopify διαθέτει εκατομμύρια εικονικά ηλεκτρονικά καταστήματα που ονομάζονται webshops, τα περισσότερα από τα οποία δεν μπορούν να λάβουν την παραδοσιακή μορφή μιας μικρομεσαίας επιχείρησης. Ωστόσο, αποτελούν από μόνα τους επιχειρήσεις και μπορούν να ασκούν κερδοφόρες δραστηριότητες.
Το Shopify διαθέτει έναν κατάλογο κατευθυντήριων γραμμών, τις οποίες γνωστοποιεί στους εμπόρους του κατά τη στιγμή που εγκαθιστούν κατάστημα στην πλατφόρμα του. These violations include:
Παρόλα αυτά, υπάρχουν έμποροι που πωλούν προϊόντα απομίμησης και τεχνάσματα των αντικειμένων της αρχικής μάρκας που καταφέρνουν να περνούν κάτω από το ραντάρ. Όπως κάθε άλλη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης στην καταπολέμηση των απατεώνων.
Θα πρέπει να αναφέρετε τους πωλητές απάτης κάθε φορά που συναντάτε το κατάστημά τους, υποφέρετε από κακές καθυστερήσεις ή αντιμετωπίζετε παραπλανητική διαφήμιση. Ακολουθεί ένας οδηγός βήμα προς βήμα για την αναφορά μιας απάτης στο Shopify:
Ελέγξτε ότι το κατάστημα έχει διαπράξει παράβαση κατά των πρακτικών του Shopify και προσδιορίστε τη συγκεκριμένη παράβαση.
Μεταβείτε στη σελίδα του Shopify για να αναφέρετε ένα πρόβλημα με έναν έμπορο και επιλέξτε τον λόγο υποβολής της αναφοράς.
Συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο που εμφανίζεται με τα στοιχεία της καταγγελίας σας- στη συνέχεια, υποβάλετε.
Η διαδικασία είναι αρκετά απλή.
Όπως μπορείτε να δείτε, είναι εύκολο να αναφέρετε οποιοδήποτε κατάστημα Shopify που παραβιάζει αυτές τις οδηγίες. Στη συνέχεια, αφήστε τη διοίκηση να το ερευνήσει και επίσης να δράσει.