https://whitelabel-manager-production.ams3.digitaloceanspaces.com/thumbs/2-x1-article-header-image-a1458.jpg_800x.jpg
Ιούλιος 13, 2021
Συγγραφέας: Nichlaus O.

Μην υπερπληρώνετε! Προσέξτε τις απάτες Dropshipping.

Το Dropshipping είναι ένα επιχειρηματικό μοντέλο για το ηλεκτρονικό εμπόριο που έχει γίνει δημοφιλές τα τελευταία χρόνια. Ο λόγος γι' αυτό δεν είναι ότι ωφελεί περισσότερο τους καταναλωτές, αλλά ότι επιτρέπει στον πωλητή να έχει υψηλότερο περιθώριο κέρδους. Ενώ πρόκειται πράγματι για ένα νόμιμο μοντέλο ηλεκτρονικού εμπορίου που έχει χρησιμοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία από ορισμένες μάρκες, υπάρχουν αρκετές παγίδες που καθιστούν δύσκολη τη διάκριση μεταξύ μιας επιχείρησης dropshipping και μιας απάτης dropshipping.

Το dropshipping είναι μια νόμιμη επιχείρηση μεσάζοντα. Επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω: Μπορεί να βρείτε προσιτό προμηθευτή ρούχων, ηλεκτρονικών ειδών ή οτιδήποτε άλλο στο εξωτερικό, όπως στο AliExpress, στο Amazon, στο eBay. Έτσι, εγγράφεστε εκεί ως αγοραστής. Οι ίδιοι οι Dropshippers δεν κατέχουν κανένα απόθεμα. Απλώς δημιουργούν ηλεκτρονικά καταστήματα και εμπορεύονται τα προϊόντα που πωλούνται από τρίτους πωλητές.

Η αναγραφόμενη τιμή στο προϊόν του dropshipper περιλαμβάνει το δικό τους περιθώριο κέρδους, το οποίο μπορεί να είναι όσο υψηλό επιθυμούν. Εξαρτάται από το πόσο πιστεύει ο dropshipper ότι οι καταναλωτές θα είναι πρόθυμοι να πληρώσουν με βάση την αποτελεσματική διαφήμιση.

Ως dropshipper, στοχεύετε σε προϊόντα που βρίσκονται σε τάση στο διαδίκτυο και προβάλλετε τις διαφημίσεις σας για αυτά μέσω Facebook, Twitter ή Shopify. Όταν ένας αγοραστής κάνει την παραγγελία του στη δική σας καταχώριση, κάνετε μια παραγγελία για λογαριασμό του στον αρχικό προμηθευτή και τσεπώνετε τη διαφορά. Στη συνέχεια, τα προϊόντα αποστέλλονται απευθείας στους αγοραστές σας.

Ποτέ δεν χειρίζεστε πραγματικά το προϊόν. Έτσι, δεν μπορείτε να εγγυηθείτε την ποιότητα ή την κατάσταση. Η ικανότητά σας να παρέχετε υποστήριξη μετά την πώληση εξαρτάται επίσης εξ ολοκλήρου από τον προμηθευτή. Είστε απλά ένας έμπειρος μεσάζων dropshipper!

Συνήθεις απάτες dropshipping

Οι απάτες Dropshipping εκμεταλλεύονται τις αδυναμίες του συστήματος αποστολής ή τους ανυποψίαστους αγοραστές. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να μην είναι καν σκόπιμες απάτες. Προβλήματα με τον αρχικό προμηθευτή μπορεί να οδηγήσουν σε καθυστερήσεις των παραγγελιών, σε μη παράδοση και σε κακή εξυπηρέτηση πελατών. Σε άλλες περιπτώσεις, ο dropshipper προσπαθεί να εξαπατήσει τον προμηθευτή.

'Πολύ καλές για να είναι αληθινές' τιμές

Ένα χαρακτηριστικό σημάδι απάτης dropshipping είναι οι απίστευτα χαμηλές τιμές. Κάθε φορά που συναντάτε εξαιρετικά μεγάλες εκπτώσεις σε προϊόντα στο διαδίκτυο, σταματήστε για λίγο να ψάξετε στο Google το προϊόν και να δείτε τη μέση τιμή του στην αγορά. Αυτός είναι ένας συνηθισμένος τρόπος που χρησιμοποιούν οι απατεώνες για να πείσουν τους διαδικτυακούς αγοραστές να αγοράσουν από αυτούς.

Στο 99% των περιπτώσεων αυτών, οι αγοραστές μετανιώνουν όταν το προϊόν παραδίδεται. Είναι πάντα υποβαθμισμένο, ελαττωματικό/σπασμένο ή εντελώς διαφορετικό από αυτό που διαφημίστηκε. Απλώς θα χάσετε χρήματα.

Δεν υπάρχει εξυπηρέτηση πελατών

Οι γνήσιοι dropshippers θέτουν σε λειτουργία την υποστήριξη της εξυπηρέτησης πελατών. Προσπαθήστε να ελέγξετε την ανταπόκριση της υποστήριξης πελατών ενός dropshipper πριν παραγγείλετε, κάνοντας ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν και τους χρόνους παράδοσης. Αυτό μπορεί να σας δώσει μια πραγματική αίσθηση των γνήσιων dropshippers και των απλών απατεώνων.

Οι απατεώνες δεν ανταποκρίνονται για τις λεπτές λεπτομέρειες των προϊόντων ή μπορεί να αργήσουν πολύ να απαντήσουν.

Ψεύτικες αξιώσεις μη παράδοσης

Το παιχνίδι με το σύστημα δεν είναι μια νέα τακτική στις απάτες. Έτσι ευδοκιμούν στην πραγματικότητα οι περισσότερες απάτες. Οι απατεώνες Dropshipping παραγγέλνουν από τα διαδικτυακά καταστήματα των γνήσιων πωλητών στο Shopify, το Amazon και το eBay.

Στη συνέχεια, ακόμη και όταν το προϊόν παραδίδεται στον αγοραστή, εξακολουθούν να καταθέτουν αξίωση κατά του πωλητή ότι η παραγγελία τους δεν παραδόθηκε. Απαιτούν πλήρη και άμεση επιστροφή χρημάτων, όπως στην παρακάτω εικόνα:

dropship-scam-email1-b6ca6.png

Το πρόβλημα είναι το εξής: Οι dropshippers δεν μπορούν να παρακολουθούν τις παραγγελίες στο σύστημα αποστολής, επειδή δίνουν τη διεύθυνση του αγοραστή τους για άμεση παράδοση. Οι αποστολείς dropshippers επίσης ΔΕΝ χειρίζονται το προϊόν.

Η απάτη βαρύνει τον πραγματικό πωλητή. Ο dropshipper θα καταθέσει αίτημα στην Amazon ότι δεν έχει παραλάβει την παραγγελία. Η Amazon θα είναι διατεθειμένη να τους επιστρέψει τα χρήματα. Οι λογαριασμοί που είναι διαβόητοι γι' αυτό επισημαίνονται και αναστέλλονται εν ευθέτω χρόνω καθώς συσσωρεύονται παρόμοιες καταγγελίες.

Οι πωλητές μπορούν να εντοπίσουν τους dropshippers με αυτόν τον τρόπο:

  • Συχνές παραγγελίες πολλαπλών αντικειμένων για το ίδιο προϊόν και
  • Πληροφορίες παράδοσης που περιέχουν διαφορετικά ονόματα και διευθύνσεις σε αρκετές παραγγελίες.

Εάν είστε πωλητής, θα μπείτε στον πειρασμό να πληρώσετε αυτούς τους απατεώνες dropshipping για να συνεχίσουν να κάνουν δουλειές. Μια καλύτερη λύση είναι να αυξήσετε την τιμή σας πάνω από τη δική τους. Με αυτόν τον τρόπο, θα προμηθεύονται τα προϊόντα τους από αλλού.

Ψεύτικες αξιώσεις ζημιών

Ορισμένοι αγοραστές μπορεί επίσης να είναι απατεώνες. Όταν παραδίδεται ένα προϊόν, ισχυρίζονται ότι έφτασε σπασμένο ή κατεστραμμένο και δεν μπορεί να λειτουργήσει. Έτσι, απαιτούν πλήρη επιστροφή χρημάτων. Όταν τους ζητείται να στείλουν φωτογραφίες του κατεστραμμένου προϊόντος, δεν είναι σε θέση να το κάνουν.

Οι πωλητές γνωρίζουν ότι τα προϊόντα παθαίνουν ζημιές κατά τη διάρκεια των παραδόσεων. Οι απατεώνες γνωρίζουν ότι αρκετές διεκδικήσεις ζημιών το χρόνο από πελάτες είναι ένα λογικό ποσοστό και ο πωλητής συνήθως το θεωρεί φυσιολογικό. Έτσι, οι απατεώνες το εκμεταλλεύονται αυτό για να αποφύγουν την πληρωμή και να δικαιολογήσουν επιστροφές χρημάτων.

Οι μεγάλοι πωλητές θα κάνουν απλώς την επιστροφή χρημάτων και θα την αποδεχτούν ως φυσιολογική επιχειρηματική απώλεια. Ο απατεώνας καταλήγει να πάρει το προϊόν και τα χρήματά του πίσω χάρη σε αυτό το μικρό κόλπο. Ένας προσεκτικός πωλητής ζητάει αποδείξεις για τη ζημιά προτού προβεί σε επιστροφή χρημάτων. Ή, απαιτεί να επιστραφεί το προϊόν.

Πώς να αποφύγετε τις απάτες Dropshipping

  • Επαληθεύστε τις εικόνες που βλέπετε στις διαδικτυακές διαφημίσεις: Μια αντίστροφη αναζήτηση εικόνων μπορεί να σας εξοικονομήσει χρήματα όταν κάνετε αγορές στο διαδίκτυο. Εάν τα αποτελέσματα της εικόνας δείχνουν ότι είναι από το AliExpress, τότε απλά πηγαίνετε εκεί και παραγγείλτε το μόνοι σας.
  • Αυξήστε την τιμή πώλησής σας. Με αυτόν τον τρόπο οι dropshippers δεν έχουν κίνητρο να προσπαθήσουν να μεταπωλήσουν το προϊόν σας, επειδή τα περιθώρια κέρδους θα είναι χαμηλά.
  • Κοιτάξτε τις λεπτομέρειες αποστολής: Ο αγοραστής δεν θα έχει διαφορετικό όνομα στο λογαριασμό του από το άτομο στο οποίο αποστέλλεται. Είναι απίθανο να αγοράσετε κάτι και να το στείλετε σε διαφορετική διεύθυνση. Αυτό θα μπορούσε να είναι σημάδι ενός απατεώνα dropshipping.
  • Συμπεριλάβετε δελτία τιμολογίου σε όλα τα πακέτα που αποστέλλονται. Ο πραγματικός πελάτης θα δει το πραγματικό κόστος του προϊόντος και θα γνωρίζει τι του κόστισε ο dropshipper.
  • Ακυρώστε την παραγγελία όταν είστε σίγουροι ότι πρόκειται για έναν dropshipping scammer. Αυτό είναι ευκολότερο από το να ασχοληθείτε με μια διαφωνία που έχετε πενήντα-πενήντα πιθανότητες να κερδίσετε.
  • Χρησιμοποιήστε το Amazon Buy Shipping. Σας διασφαλίζει σε περίπτωση απάτης.
  • Ψωνίστε σε αυτές τις αξιόπιστες διαδικτυακές αγορές.

Τι να κάνετε αν πέσετε θύμα απάτης Drop Ship

  • Προσπαθήστε να λάβετε επιστροφή χρημάτων μέσω του παρόχου πληρωμών ή της τράπεζάς σας. Δείτε: Πώς να πάρετε πίσω τα χρήματά σας από μια απάτη.
  • Ανοίξτε μια υπόθεση με την Υποστήριξη Πωλητών του Amazon, αν πουλάτε στο Amazon. Δώστε τον αριθμό παραγγελίας και τις πληροφορίες παρακολούθησης.
  • Επικοινωνήστε με τον απατεώνα με τα γεγονότα της αγοράς τους. Η ανταπόκρισή σας στις καταγγελίες των αγοραστών μετράει ως πλεονέκτημα όταν το Amazon εξετάζει μια υπόθεση σε αμφισβήτηση.
Αναφορά απάτης!
Έχετε πέσει σε μια φάρσα, αγοράσατε ένα ψεύτικο προϊόν; Αναφέρετε τον ιστότοπο και προειδοποιήστε τους άλλους!

Ετικέτες απάτης

#Απάτες διαδικτυακών αγορών #Phishing και κλοπή ταυτότητας #Άλλες απάτες, φάρσες και απάτες #Ψεύτικα ηλεκτρονικά καταστήματα #Απάτες κρυπτονομισμάτων και Bitcoin #Επενδυτικές απάτες #Απάτες στην αγορά #Απάτες προκαταβολών #Ψεύτικο ηλεκτρονικό κατάστημα #Απάτες κακόβουλου λογισμικού #Απάτες συναλλαγών κρυπτογράφησης #Απάτες ερωτικών και γνωριμιών #Απάτες Bait & Switch #Ψεύτικες απάτες προϊόντων (Πλαστές) #Απάτες Giveaway #Ψεύτικες απάτες εργασίας #Εργασία από το σπίτι Απάτες #Απάτες courier & παράδοσης #Απάτες απασχόλησης #Συστήματα Ponzi & πυραμίδων #Απάτες τυχερών παιχνιδιών #Απάτες συνδρομής #Απάτες εξόρυξης κρυπτογράφησης #Απάτες με κάρτες δώρων #Απάτες Amazon #Απάτες ταξιδιών και διακοπών #Απάτες Λοταρία #Απάτη σε συμβιβασμό μέσω email για επιχειρήσεις (BEC) #Απάτες με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες #Απάτες πλαστοπροσωπίας #Φιλανθρωπικές απάτες #Fake IT & Τεχνική Υποστήριξη #Απάτες ιστοσελίδας γνωριμιών ενηλίκων #Τηλεφωνικές απάτες #Απάτες με δωρεάν δώρα και βραβεία #Απάτες ανάκτησης χρημάτων #Απάτες τυχερών παιχνιδιών & στοιχημάτων #Απάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης #Απάτες ηλεκτρονικών πληρωμών #Απάτες μετανάστευσης #Απάτες διαδικτυακής έρευνας #Απάτες ιστοσελίδας βίντεο ενηλίκων #Απάτες διαπραγμάτευσης Forex & μετοχών #Απάτες κληρονομικότητας #Ψεύτικη απάτη τιμολογίων #Απάτες με μηνύματα κειμένου #Απάτες Pay to Click #Απάτες κατοικίδιων ζώων #Εκπαιδευτικές απάτες #Απάτες εξαπάτησης χρημάτων #Απάτες AliExpress #Απάτες στο Facebook #Πιστωτικές απάτες #Παραβίαση δεδομένων #Απάτες στο Instagram #Απάτες βοηθητικών προγραμμάτων #Απάτες Catfishing
Σχετικά με εμάς Χρήσιμες Πληροφορίες Επικοινωνία Αποποίηση ευθυνών
Developed by: scamadviser-logo