https://whitelabel-manager-production.ams3.digitaloceanspaces.com/thumbs/2-x1-article-header-image-6002f.jpg_800x.jpg
Απρίλιος 12, 2020
Συγγραφέας: Jorij

Απάτες πολυεπίπεδου μάρκετινγκ (MLM)

Τι είναι το πολυεπίπεδο μάρκετινγκ (MLM);

Σύμφωνα με τη Βικιπαίδεια, το πολυεπίπεδο μάρκετινγκ (MLM), που ονομάζεται επίσης πυραμιδική πώληση, μάρκετινγκ δικτύου και μάρκετινγκ παραπομπής, είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ για την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών όπου τα έσοδα της εταιρείας MLM προέρχονται από ένα μη μισθωτό εργατικό δυναμικό που πωλεί τα προϊόντα/υπηρεσίες της εταιρείας, ενώ τα κέρδη των συμμετεχόντων προέρχονται από ένα πυραμιδοειδές ή δυαδικό σύστημα προμηθειών αποζημίωσης.

Οι συμμετέχοντες σε ένα πρόγραμμα ή μια εταιρεία MLM κερδίζουν συνήθως χρήματα με δύο τρόπους:

  • Λαμβάνοντας προμήθεια για την πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας
  • Κάνοντας άλλους να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα και λαμβάνοντας προμήθεια από τις πωλήσεις που πραγματοποιούν αυτοί οι συμμετέχοντες

Το παρακάτω βίντεο εξηγεί την έννοια με περισσότερες λεπτομέρειες.

Το πολυεπίπεδο μάρκετινγκ θεωρείται συχνά συνώνυμο των συστημάτων πυραμίδας. Ωστόσο, υπάρχει σαφής διάκριση μεταξύ των MLM και των συστημάτων πυραμίδας, η οποία έγκειται στο ότι οι εταιρείες MLM προσφέρουν ένα απτό προϊόν ή υπηρεσία. Από την άλλη πλευρά, τα σχήματα πυραμίδας δεν προσφέρουν τίποτα χειροπιαστό και απλώς υπόσχονται απίστευτες αποδόσεις στις επενδύσεις. Αυτή η διάκριση είναι που καθιστά τα συστήματα πυραμίδων παράνομα, ενώ τα MLM απολαμβάνουν νομιμότητας.

Ενώ τα MLM αυτοπροβάλλονται ως ένας τρόπος για τους ανθρώπους να επιτύχουν οικονομική ελευθερία, η έρευνα έχει δείξει ότι αυτό απέχει πολύ από την αλήθεια.

Τα περισσότερα προγράμματα πολυεπίπεδου μάρκετινγκ είναι απάτες

Σύμφωνα με μια έκθεση που μελέτησε τα επιχειρηματικά μοντέλα 350 MLM, η οποία δημοσιεύθηκε στον ιστότοπο της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου, τουλάχιστον το 99% των ανθρώπων που συμμετέχουν σε εταιρείες MLM χάνουν χρήματα.

Ο λόγος είναι ότι οι άνθρωποι στη βάση της πυραμίδας πρέπει να επενδύσουν χρόνο και χρήματα, αλλά δεν μπορούν να πείσουν άλλους ανθρώπους να συμμετάσχουν. Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι όταν στρατολογείτε όλους τους ανθρώπους του κύκλου σας για να γίνουν πωλητές, υπάρχει απλώς υπερβολική προσφορά και όχι αρκετή ζήτηση. Βασικά, υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που πωλούν τα προϊόντα και όχι αρκετοί άνθρωποι που τα αγοράζουν.

Υπάρχουν, βέβαια, και νόμιμες εταιρείες Άμεσων Πωλήσεων, όπως η Tupperware, η Herbalife και η Avon, οι οποίες εργάζονται με πωλητές που ανταμείβονται μόνο για τις πραγματικές πωλήσεις που πραγματοποιούν. Η εστίασή τους είναι στην πώληση ενός φυσικού προϊόντος και όχι μόνο στην προσέλκυση περισσότερων μελών.

Ένα σημαντικό ζήτημα με τις MLM είναι ότι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες τους συχνά δεν μπορούν να σταθούν στα πόδια τους. Οι προσφορές των MLM συχνά τιμολογούνται υψηλότερα από τις αντίστοιχες που διατίθενται στην αγορά, καθώς οι προμήθειες που πρέπει να καταβληθούν στα διάφορα επίπεδα του οργανισμού συνυπολογίζονται στο κόστος του προϊόντος. Ως αποτέλεσμα, αυτά συχνά φέρουν υψηλότερη τιμή χωρίς κανένα όφελος που να το δικαιολογεί. Λόγω του ότι οι περισσότεροι καταναλωτές είναι ευαίσθητοι στις τιμές, οι άνθρωποι που πωλούν αυτά τα προϊόντα μπορεί να δυσκολευτούν να κάνουν πωλήσεις.

Τα MLM μπορούν επίσης να επηρεάσουν αρνητικά την ψυχική υγεία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες μπορεί να οδηγηθούν στην πεποίθηση ότι φταίνε οι ίδιοι που δεν εργάζονται αρκετά σκληρά για να βγάλουν κέρδος. Στην πραγματικότητα, το σύστημα είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι εξαιρετικά δύσκολο να βγει κανείς κερδισμένος μόνο από τις πωλήσεις. Αποτελεί ανομολόγητη προϋπόθεση η δημιουργία μιας μεγάλης ομάδας και η πίεσή τους να κάνουν πωλήσεις προκειμένου να κερδίσουν ένα αξιοπρεπές εισόδημα. Τα έγγραφα αποκάλυψης εισοδήματος των MLM αποκαλύπτουν συχνά ότι οι περισσότεροι από τους συμμετέχοντες κερδίζουν λιγότερο από έναν βιώσιμο μισθό ετησίως.

Πώς να αναγνωρίσετε ένα σύστημα πολυεπίπεδου μάρκετινγκ;

Οι απάτες MLM χρησιμοποιούν πολλούς διαφορετικούς τρόπους για να διακρίνουν τι πραγματικά είναι. Μπορεί να σχετίζονται με προϊόντα, αλλά στο διαδίκτυο, οι επενδυτικές λέσχες, οι ομάδες δώρων και οι απάτες HYIP είναι πιο συνηθισμένες. Μερικές συμβουλές για το πώς μπορείτε να τις αναγνωρίσετε:

  • Προσφέρονται μεγάλα ποσά: Το πρόγραμμα σας προσφέρει έναν τρόπο να αλλάξετε δραματικά τη ζωή σας. Να γίνετε μέρος των πλουσίων ή απλώς να βγάλετε πολλά χρήματα. Τα περίτεχνα σχήματα χρησιμοποιούν διασημότητες για να προωθήσουν τα προγράμματα πολυεπίπεδου μάρκετινγκ. Άλλα δείχνουν βίντεο με φανταχτερές εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται και δώρα που δίνονται στους "κορυφαίους εκτελεστές". Στην ουσία, τα πιθανά μέσα έσοδα είναι πάντα υπερβολικά.

  • Πρόκειται για εύκολο χρήμα: Εάν υπόσχονται εγγυημένα έσοδα με πολύ μικρή προσπάθεια, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι πρόκειται για απάτη. Το να βγάλεις χρήματα δεν είναι ποτέ εύκολο. Τα πιθανά κόστη δεν αναφέρονται με σαφήνεια και ο απαιτούμενος χρόνος παραμένει αδιευκρίνιστος. Η εργασία από το σπίτι ειδικά είναι χαμηλά αμειβόμενη αν είναι νόμιμη. Αν ήταν εύκολο, όλοι θα συμμετείχαν.

  • Τα προϊόντα, οι υπηρεσίες ή οι επενδύσεις είναι ασαφή: Η εταιρεία δεν αποκαλύπτει ποιο προϊόν ή υπηρεσία πουλάει στην πραγματικότητα. Ή, στην περίπτωση μιας επενδυτικής λέσχης, είναι ασαφής σχετικά με τα περιουσιακά στοιχεία στα οποία επενδύει στην πραγματικότητα.

  • Πρέπει να πληρώσετε για να γίνετε μέλος ή να παραμείνετε: Απαιτούν να πληρώσετε για μια συνδρομή και να δεσμευτείτε για (μεγάλα) χρηματικά ποσά σε εβδομαδιαία/μηνιαία βάση. Το κόστος μπορεί να αφορά την εκπαίδευση ή μια άδεια. Οι νόμιμες εταιρείες άμεσων πωλήσεων σας προσφέρουν πολλές πληροφορίες και απαιτούν μόνο να επενδύσετε σε φυσικά αγαθά. Σε περίπτωση πραγματικού προϊόντος, βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία πολυεπίπεδου μάρκετινγκ έχει την υποχρέωση να αγοράσει πίσω (μέρος) του αποθέματος στην τιμή που το αγοράσατε.

  • Η έμφαση δίνεται στο να πείσετε και άλλους να συμμετάσχουν: Αυτό είναι ένα σαφές σημάδι ότι το επιχειρηματικό μοντέλο είναι αυτό μιας πυραμίδας. Μια κανονική εταιρεία δεν μπορεί να επιβιώσει βάζοντας όλο και περισσότερους ανθρώπους να πουλήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία της. Οι πωλήσεις είναι αυτές που μετράνε, όχι οι αντιπρόσωποι πωλήσεων.

  • Πίεση για να συμμετάσχετε: Οι απατεώνες χρησιμοποιούν την πίεση του χρόνου για να μην σας αφήσουν να σκεφτείτε. Συχνά δηλώνουν ότι πρέπει να εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία τώρα, πριν αυτή χαθεί. Οι νόμιμες εταιρείες κατανοούν ότι χρειάζεστε χρόνο για να πάρετε μια καλή απόφαση και δεν θα σας πιέσουν να υπογράψετε μια σύμβαση. Αν το προϊόν είναι καλό, μπορείτε να το πουλήσετε και την επόμενη εβδομάδα.

Σε γενικές γραμμές, συνιστούμε να μην συνεργάζεστε με καμία εταιρεία " Μέλος-Παίρνει-Μέλος" που πουλάει υπηρεσίες ή αυτοτοποθετείται ως επενδυτική εταιρεία. Οι εταιρείες πολυεπίπεδου μάρκετινγκ που βασίζονται σε προϊόντα μπορεί να είναι νόμιμες. Ωστόσο, κάντε έναν ενδελεχή έλεγχο αναφοράς, για παράδειγμα, εξακριβώνοντας ότι είναι μέλος της Ένωσης Άμεσων Πωλήσεων.

Σας συνιστούμε επίσης να ελέγξετε τις γενικές συμβουλές μας σχετικά με το"Πώς να αναγνωρίσετε μια απάτη".

Ακολουθεί άλλο ένα παράδειγμα βίντεο για τους λόγους για τους οποίους δεν πρέπει να συμμετέχετε σε δίκτυα μάρκετινγκ.

Αναφορά απάτης!
Έχετε πέσει σε μια φάρσα, αγοράσατε ένα ψεύτικο προϊόν; Αναφέρετε τον ιστότοπο και προειδοποιήστε τους άλλους!

Ετικέτες απάτης

#Απάτες διαδικτυακών αγορών #Phishing και κλοπή ταυτότητας #Άλλες απάτες, φάρσες και απάτες #Ψεύτικα ηλεκτρονικά καταστήματα #Απάτες κρυπτονομισμάτων και Bitcoin #Επενδυτικές απάτες #Απάτες στην αγορά #Απάτες προκαταβολών #Ψεύτικο ηλεκτρονικό κατάστημα #Απάτες κακόβουλου λογισμικού #Απάτες συναλλαγών κρυπτογράφησης #Απάτες ερωτικών και γνωριμιών #Απάτες Bait & Switch #Ψεύτικες απάτες προϊόντων (Πλαστές) #Ψεύτικες απάτες εργασίας #Απάτες Giveaway #Εργασία από το σπίτι Απάτες #Απάτες τυχερών παιχνιδιών #Συστήματα Ponzi & πυραμίδων #Απάτες courier & παράδοσης #Απάτες απασχόλησης #Απάτες συνδρομής #Απάτες εξόρυξης κρυπτογράφησης #Απάτες με κάρτες δώρων #Απάτες ταξιδιών και διακοπών #Απάτες Amazon #Απάτες Λοταρία #Απάτη σε συμβιβασμό μέσω email για επιχειρήσεις (BEC) #Απάτες με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες #Fake IT & Τεχνική Υποστήριξη #Απάτες πλαστοπροσωπίας #Φιλανθρωπικές απάτες #Τηλεφωνικές απάτες #Απάτες ιστοσελίδας γνωριμιών ενηλίκων #Απάτες ανάκτησης χρημάτων #Απάτες με δωρεάν δώρα και βραβεία #Απάτες διαδικτυακής έρευνας #Απάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης #Απάτες τυχερών παιχνιδιών & στοιχημάτων #Απάτες ηλεκτρονικών πληρωμών #Απάτες ιστοσελίδας βίντεο ενηλίκων #Απάτες διαπραγμάτευσης Forex & μετοχών #Απάτες μετανάστευσης #Απάτες κληρονομικότητας #Ψεύτικη απάτη τιμολογίων #Απάτες με μηνύματα κειμένου #Απάτες Pay to Click #Απάτες κατοικίδιων ζώων #Απάτες στο Facebook #Εκπαιδευτικές απάτες #Απάτες εξαπάτησης χρημάτων #Απάτες Catfishing #Απάτες AliExpress #Παραβίαση δεδομένων #Απάτες εκβιασμού #Πιστωτικές απάτες #Απάτες στο Instagram #Απάτες βοηθητικών προγραμμάτων
Σχετικά με εμάς Χρήσιμες Πληροφορίες Επικοινωνία Αποποίηση ευθυνών
Developed by: scamadviser-logo