https://whitelabel-manager-production.ams3.digitaloceanspaces.com/thumbs/2-x1-article-header-image-34e68.jpg_800x.jpg
Ιούλιος 1, 2021
Συγγραφέας: Nichlaus O.

Απάτες χρεώσεων: Οι αγοραστές μπορεί να είναι απατεώνες πάρα πολύ!

Οι περισσότερες απάτες που συμβαίνουν συνήθως αφορούν έναν πωλητή που εξαπατά έναν αγοραστή. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι αγοραστές είναι πάντα αθώοι. Τα πράγματα μπορεί να αντιστραφούν και να είναι ο πωλητής αυτός που καταλήγει να μην πληρωθεί για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που έχει παρασχεθεί. Αυτή ακριβώς είναι η περίπτωση με τις απάτες επιστροφής χρεώσεων.

Τι είναι οι απάτες επιστροφής χρεώσεων;

Η απάτη επιστροφής χρεώσεων συμβαίνει όταν ένας αγοραστής καλεί τον εκδότη της κάρτας του για να ακυρώσει την πληρωμή της κάρτας του για μια αγορά που πραγματοποίησε στο διαδίκτυο, αφού παραλάβει τα παραγγελθέντα αντικείμενα. Ο χαμένος είναι πάντα ο έμπορος.

Οι πελάτες μπορούν σκόπιμα να ακυρώσουν τις πληρωμές καρτών για εμπορεύματα που πράγματι αγόρασαν. Στη συνέχεια, παίρνουν τα χρήματά τους μέσω του συστήματος επιστροφής χρεώσεων, ενώ οι πωλητές μένουν να πληρώνουν τα τέλη για την υπηρεσία από τις τράπεζες! Το 60%-80% όλων των επιστροφών γίνεται από αγοραστές που μπήκαν στο διαδίκτυο και παρήγγειλαν κάτι.

Πώς συμβαίνουν οι απάτες επιστροφής χρεώσεων

  • Ένας αγοραστής παραγγέλνει κάτι online και πληρώνει με την πιστωτική του κάρτα.
  • Ο έμπορος λαμβάνει την παραγγελία και αποστέλλει το προϊόν για παράδοση.
  • Αμέσως μετά την αποστολή του προϊόντος, ο αγοραστής επικοινωνεί με τον εκδότη της πιστωτικής του κάρτας για να ακυρώσει την πληρωμή επικαλούμενος έναν ψεύτικο λόγο.
  • Ο εκδότης της κάρτας ακυρώνει την πληρωμή.

Εν τω μεταξύ, το εμπόρευμα βρίσκεται καθ' οδόν προς τον αγοραστή.

Ο έμπορος συνειδητοποιεί ότι η πληρωμή δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί, αλλά τα εμπορεύματα έχουν παραδοθεί. Οι έρευνες οδηγούν σε αυτές τις δικαιολογίες:

  • Το προϊόν δεν είναι όπως διαφημίζεται
  • Ο έμπορος έστειλε λάθος προϊόν
  • Το πακέτο είναι σπασμένο
  • Η παραγγελία ακυρώθηκε αλλά ο πωλητής έστειλε ούτως ή άλλως
  • Ο πελάτης δεν πραγματοποίησε ή δεν ενέκρινε την αγορά

Γιατί συμβαίνει η απάτη με επιστροφές χρεώσεων;

Η ειρωνεία της υπηρεσίας chargeback είναι ότι προορίζεται να προστατεύει τους αγοραστές από τους δόλιους πωλητές. Ωστόσο, είναι τόσο εύκολο να λάβετε μια επιστροφή χρέωσης που οι απατεώνες μπορούν να εκμεταλλευτούν τη δυνατότητα αυτή για να εξαπατήσουν τους εμπόρους! Να γιατί:

  • Οι αγοραστές θέλουν δωρεάν πράγματα και μπορούν να εξαπολύσουν με επιτυχία αυτή την απάτη στους πωλητές.
  • Οι εκδότες καρτών δεν έχουν χρόνο να ερευνήσουν κάθε αίτημα επιστροφής χρέωσης για να εξακριβώσουν τα πραγματικά περιστατικά. Απλώς εγκρίνουν τις επιστροφές χωρίς αποδείξεις. Το βάρος της απόδειξης φέρει ο έμπορος.
  • Οι απατεώνες χρησιμοποιούν κλεμμένους αριθμούς πιστωτικών καρτών για να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές. Ένας κάτοχος κάρτας που παρατηρεί μια συναλλαγή που δεν αναγνωρίζει, θα ακυρώσει αμέσως την πληρωμή.

5 κοινές απάτες με επιστροφές χρεώσεων

Απάτη με τη διεύθυνση αποστολής

Ο αγοραστής δίνει μια διεύθυνση που δεν είναι δική του, π.χ. τη διεύθυνση ενός γείτονα. Παραλαμβάνει το πακέτο αμέσως μόλις αυτό παραδοθεί. Στη συνέχεια, ο αγοραστής ισχυρίζεται ότι δεν παραδόθηκε και θέλει η τράπεζα να ακυρώσει την πληρωμή γι' αυτό.

Ένας άλλος τρόπος που συμβαίνει αυτό είναι όταν ένας συνετός έμπορος τηλεφωνεί στον αγοραστή πριν από την αποστολή της παράδοσης για να πάρει τη σωστή διεύθυνση. Η παράδοση γίνεται. Ο απατεώνας τηλεφωνεί στον εκδότη της κάρτας του για να διεκδικήσει την επιστροφή της χρέωσης υπό επινοημένους λόγους. Ο εκδότης της κάρτας εγκρίνει αυτή τη χρέωση. Ο έμπορος δεν λαμβάνει ποτέ την πληρωμή που του αναλογεί. Η απάτη παράδοσης είναι κάτι συνηθισμένο.

Παράδοση λανθασμένου αντικειμένου

Ο απατεώνας ισχυρίζεται ότι το εμπόρευμα που παραδόθηκε είναι λάθος αντικείμενο. Τηλεφωνεί στον εκδότη της κάρτας για να ζητήσει την επιστροφή της χρέωσης και αυτή εγκρίνεται. Ο έμπορος χάνει το προϊόν, πληρώνει τα έξοδα αποστολής και χρεώνεται για τα έξοδα επιστροφής από την τράπεζα του αγοραστή.

Σύγχυση χρεώσεων ή επιστροφών

Ορισμένοι αγοραστές επιλέγουν την οδό της επιστροφής χρέωσης όταν πρέπει να διεκδικήσουν μια πραγματική επιστροφή χρημάτων. Και οι δύο διαδρομές μπορεί να φαίνονται ίδιες. Σκέφτονται ότι είναι ευκολότερο και ταχύτερο να κάνουν την τράπεζα να ακυρώσει μια πληρωμή παρά να περιμένουν από έναν έμπορο να τους δώσει μια νόμιμη επιστροφή χρημάτων.

Αυτό είναι άδικο για τους εμπόρους, επειδή επιβαρύνονται μεεπιπλέον χρεώσεις από την τράπεζα, τις οποίες οι αγοραστές δεν γνωρίζουν. Οι έμποροι που επικοινωνούν με ανταπόκριση θα αποφύγουν αυτή τη σφαίρα. Η ταχεία επικοινωνία με τους πελάτες ενισχύει την εμπιστοσύνη τους στον πωλητή.

Cyber-Shoplifting

Ένας αγοραστής παραγγέλνει αρκετές μονάδες του ίδιου προϊόντος με τη ρητή πρόθεση να ακυρώσει την πληρωμή μετά την επεξεργασία της παραγγελίας του. Μετά από αυτό, ο εκδότης της κάρτας του χρεώνει πίσω τα χρήματα για την πληρωμή που πραγματοποίησε. Ο έμπορος εξακολουθεί να παραδίδει την παραγγελία και περιμένει την πληρωμή που δεν θα έρθει ποτέ.

Αυτή η απάτη είναι συνηθισμένη στο Amazon. Οι απατεώνες συνήθως ισχυρίζονται ότι το πακέτο έφτασε σπασμένο ή κατεστραμμένο και γι' αυτό ακύρωσαν την πληρωμή.

Οι έξυπνοι έμποροι θα ζητήσουν αποδείξεις της ζημιάς σε φωτογραφίες. Και στη συνέχεια απαιτούν να στείλουν τα προϊόντα πίσω, αν έχουν υποστεί ζημιά.

Απάτη με υπερπληρωμή PayPal

Ένας αγοραστής σκοπίμως υπερπληρώνει ένα προϊόν στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας το PayPal. Στη συνέχεια, επικοινωνεί με τον πωλητή για να του ζητήσει να επιστρέψει το υπερβάλλον ποσό.

Στη συνέχεια, ο αγοραστής κάνει την κίνηση απάτης καλώντας την PayPal για να διεκδικήσει επιστροφή χρέωσης. Ο απατεώνας μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν ενέκρινε τη συγκεκριμένη συναλλαγή. Εάν ο πωλητής δεν επιστρέψει το υπερβάλλον ποσό, είναι ασφαλής. Εάν το κάνει, θα χάσει τα δικά του χρήματα όταν η PayPal κάνει την επιστροφή χρέωσης.

Ακολουθούν μερικές ακόμη απάτες του PayPal.

Πώς να προστατέψετε την επιχείρησή σας από απάτες επιστροφής χρεώσεων

Είναι δύσκολο να καταπολεμήσετε την απάτη με επιστροφές χρεώσεων, επειδή το βάρος της απόδειξης πέφτει στους εμπόρους, οι οποίοι συνήθως χάνουν:

  • Εμπορεύματα,
  • Τα έξοδα παράδοσης,
  • Χρήματα σε έξοδα επιστροφής χρημάτων από την τράπεζα που μπορεί να είναι $20-$100.

Δείτε πώς μπορείτε να αποτρέψετε τις απώλειες από επιστροφές χρεώσεων:

  • Βεβαιωθείτε πάντα ότι λαμβάνεται η σωστή διεύθυνση αποστολής. Τηλεφωνήστε ή στείλτε email για επιβεβαίωση πριν από την αποστολή των αποστολών. Ελέγξτε ότι οι διευθύνσεις "Bill To" και "Ship To" ταιριάζουν.
  • Απαιτήστε αποδείξεις από τους αγοραστές που ισχυρίζονται ότι το πακέτο υπέστη ζημιά. Ζητήστε τους να στείλουν φωτογραφίες.
  • Ποτέ μην επιστρέφετε υπερβολικές πληρωμές στο PayPal. Ζητήστε από τους αγοραστές να την ακυρώσουν οι ίδιοι.
Αναφορά απάτης!
Έχετε πέσει σε μια φάρσα, αγοράσατε ένα ψεύτικο προϊόν; Αναφέρετε τον ιστότοπο και προειδοποιήστε τους άλλους!

Ετικέτες απάτης

#Απάτες διαδικτυακών αγορών #Phishing και κλοπή ταυτότητας #Άλλες απάτες, φάρσες και απάτες #Ψεύτικα ηλεκτρονικά καταστήματα #Απάτες κρυπτονομισμάτων και Bitcoin #Επενδυτικές απάτες #Απάτες στην αγορά #Απάτες προκαταβολών #Ψεύτικο ηλεκτρονικό κατάστημα #Απάτες κακόβουλου λογισμικού #Απάτες συναλλαγών κρυπτογράφησης #Απάτες ερωτικών και γνωριμιών #Απάτες Bait & Switch #Ψεύτικες απάτες προϊόντων (Πλαστές) #Απάτες Giveaway #Ψεύτικες απάτες εργασίας #Εργασία από το σπίτι Απάτες #Απάτες courier & παράδοσης #Απάτες απασχόλησης #Συστήματα Ponzi & πυραμίδων #Απάτες τυχερών παιχνιδιών #Απάτες συνδρομής #Απάτες εξόρυξης κρυπτογράφησης #Απάτες με κάρτες δώρων #Απάτες Amazon #Απάτες ταξιδιών και διακοπών #Απάτες Λοταρία #Απάτη σε συμβιβασμό μέσω email για επιχειρήσεις (BEC) #Απάτες με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες #Απάτες πλαστοπροσωπίας #Φιλανθρωπικές απάτες #Fake IT & Τεχνική Υποστήριξη #Απάτες ιστοσελίδας γνωριμιών ενηλίκων #Τηλεφωνικές απάτες #Απάτες με δωρεάν δώρα και βραβεία #Απάτες ανάκτησης χρημάτων #Απάτες τυχερών παιχνιδιών & στοιχημάτων #Απάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης #Απάτες διαπραγμάτευσης Forex & μετοχών #Απάτες μετανάστευσης #Απάτες ιστοσελίδας βίντεο ενηλίκων #Απάτες διαδικτυακής έρευνας #Απάτες κληρονομικότητας #Ψεύτικη απάτη τιμολογίων #Απάτες ηλεκτρονικών πληρωμών #Απάτες με μηνύματα κειμένου #Απάτες Pay to Click #Απάτες κατοικίδιων ζώων #Εκπαιδευτικές απάτες #Απάτες εξαπάτησης χρημάτων #Απάτες AliExpress #Απάτες στο Facebook #Πιστωτικές απάτες #Παραβίαση δεδομένων #Απάτες στο Instagram #Απάτες βοηθητικών προγραμμάτων #Απάτες Catfishing
Σχετικά με εμάς Χρήσιμες Πληροφορίες Επικοινωνία Αποποίηση ευθυνών
Developed by: scamadviser-logo