https://whitelabel-manager-production.ams3.digitaloceanspaces.com/thumbs/2-x1-article-header-image-7c039.jpg_800x.jpg
Ιούνιος 18, 2021
Συγγραφέας: Nichlaus O.

Απάτες AliExpress και πώς να τις νικήσετε!

Η AliExpress είναι ο βραχίονας λιανικής του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου, Alibaba. Πρόκειται για μια θυγατρική που καλύπτει τις ανάγκες της αγοράς από επιχείρηση σε πελάτη ή B2C. Το 2010, η AliExpress μεγάλωσε και ξεπέρασε τη Walmart στις ΗΠΑ για να γίνει ο μεγαλύτερος έμπορος λιανικών καταστημάτων στον κόσμο. Πωλεί αυστηρά κινεζικά προϊόντα στον κόσμο και δεν πωλεί εντός της Κίνας.

Συνήθεις απάτες AliExpress

Απάτη PayPal

Ας πούμε ότι έχετε ένα ζήτημα με τα αγαθά που παραδόθηκαν από την AliExpress. Ανοίγετε μια διαφωνία με τον πωλητή στην πλατφόρμα. Υπόσχονται να σας επιστρέψουν τα χρήματα πλήρως μέσω PayPal, αλλά σας ζητούν να κλείσετε πρώτα τη διαφωνία. Συμφωνείτε με το αίτημά τους, χωρίς να έχετε λάβει ακόμη τα χρήματα.

Όταν λάβετε τα μετρητά, ο πωλητής περιμένει να λήξει η περίοδος προστασίας αγοραστών 15 ημερών στο AliExpress. Στη συνέχεια, ο απατεώνας πωλητής ζητάει επιστροφή χρεώσεων από το PayPal και επικαλείται ως αιτία τη μη παράδοση των αγαθών. Σε αυτή τη συναλλαγή, η PayPal σας θεωρεί ως πωλητή που έλαβε μετρητά και δεν παρέδωσε τα αγαθά. Οι απατεώνες παίρνουν την επιστροφή των χρεώσεων.

Τι συνέβη; Ο πωλητής άνοιξε μια διαφωνία εναντίον σας στην PayPal και πήρε την επιστροφή χρημάτων του! Μέχρι να το συνειδητοποιήσετε αυτό, η περίοδος προστασίας του αγοραστή έχει λήξει στο AliExpress και δεν μπορείτε να ανοίξετε διαφωνία εναντίον τους. Χάσατε τα χρήματά σας μέσω μιας έξυπνης απάτης.

Ποτέ μην κλείνετε μια διαφωνία κατόπιν αιτήματος ενός πωλητή και ποτέ μην αποδέχεστε μια επιστροφή χρημάτων μέσω PayPal. Αφήστε το AliExpress να επιλύσει και να κλείσει τη διαφορά.

Ψεύτικος αριθμός παρακολούθησης

Αγοράζετε ένα αντικείμενο σε μια πολύ καλή προσφορά και ο πωλητής σας δίνει έναν αριθμό παρακολούθησης. Σύντομα οι πληροφορίες παρακολούθησης δείχνουν ότι το πακέτο σας παραδόθηκε, παρόλο που δεν το παραλάβατε. Το πακέτο παραδόθηκε σε διαφορετική τοποθεσία και θα έχετε αποδείξεις με το μέρος σας. Αρκετά συχνά, το σύστημα παρακολούθησης δείχνει απλώς ότι τα εμπορεύματα παραδόθηκαν. Σε αυτή την περίπτωση δεν έχετε καμία δυνατότητα προσφυγής. Χάνετε χρήματα.

Ο απατεώνας πωλητής σας έδωσε έναν αριθμό παρακολούθησης για μια άλλη αποστολή που παραδόθηκε σε άλλον πελάτη. Για να αποφύγετε αυτή την απάτη, επιλέξτε έμπειρους πωλητές με πάνω από 3 χρόνια στο ενεργητικό τους.

Αύξηση της τιμής αφού κάνετε μια παραγγελία

Ορισμένοι πωλητές στο AliExpress προσπαθούν να ξεγελάσουν τους αγοραστές τους αναφέροντας χαμηλές τιμές στις λίστες των προϊόντων τους. Στη συνέχεια, όταν ένας υποψήφιος αγοραστής κάνει μια παραγγελία, επινοούν λόγους για να δικαιολογήσουν μια υψηλότερη τιμή. Αυτοί μπορεί να είναι οτιδήποτε, αλλά ο πιο συνηθισμένος είναι η αύξηση της τιμής των πρώτων υλών.

Ορισμένοι παραλαμβάνουν την παραγγελία με την τιμή που συμφωνήσατε και προσπαθούν να σας εξαπατήσουν για τα έξοδα αποστολής. Λένε ότι δεν μπορούν να στείλουν στην τιμή που δηλώθηκε προηγουμένως για τον ένα ή τον άλλο λόγο.

Επιμείνετε στην τιμή που αναγράφεται στο AliExpress και απομακρυνθείτε αν ο πωλητής επιμείνει στην υψηλότερη τιμή. Εξετάστε το ενδεχόμενο ακύρωσης της παραγγελίας από έναν τέτοιο πωλητή, διότι πρόκειται για επίδειξη κακοπιστίας. Αναζητήστε έναν άλλο πωλητή που θα σας αντιμετωπίσει δίκαια.

Αλληλογραφία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χάκερ

Ορισμένοι λογαριασμοί AliExpress έχουν παραβιαστεί και οι πραγματικοί τους ιδιοκτήτες δεν το γνωρίζουν! Οι χάκερ έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους, όπου επικοινωνούν με τους πελάτες του AliExpress. Κάθε φορά που λαμβάνουν ένα email, οι χάκερ βλέπουν και σπεύδουν να ειδοποιήσουν τον πελάτη πριν από τον πραγματικό πωλητή.

Οι πελάτες έχουν αναφέρει περιπτώσεις στο AliExpress όπου τους ζητείται να στείλουν πληρωμή σε άλλο λογαριασμό. Ο χάκερ μπορεί να πάρει τα χρήματα του πωλητή μόνο αν πληρωθούν σε άλλο λογαριασμό. Όμως όλοι οι πελάτες που ακολούθησαν τυφλά αυτό και πλήρωσαν, σοκαρίστηκαν όταν ρωτήθηκαν αν έστειλαν τα χρήματα εξ αρχής!

Να πραγματοποιείτε πάντα πληρωμές στους επίσημα δηλωμένους λογαριασμούς που υπάρχουν στη βάση δεδομένων του AliExpress. Απορρίψτε όλες τις προτάσεις για αποστολή σε άλλο λογαριασμό. Σε περίπτωση απώλειας, η AliExpress δεν μπορεί να σας βοηθήσει.

Ακύρωση της παραγγελίας μετά την αποστολή των αγαθών

Η ακύρωση μιας παραγγελίας που έχει αποσταλεί με τον λόγο του πωλητή είναι πάντα μια κακή ιδέα. Μπορεί να σας έχουν στείλει προϊόντα κακής ποιότητας. Η ακύρωση μιας παραγγελίας που έχει ήδη αποσταλεί στο AliExpress σημαίνει ότι αποδέχεστε να πάρετε ό,τι έρθει. Μην το κάνετε ποτέ.

Επίσης, αφού ακυρώσετε μια παραγγελία που έχει αποσταλεί, δεν μπορείτε να ανοίξετε μια διαφωνία σχετικά με αυτήν σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος. Οι απατεώνες πωλητές βασίζονται σε αυτό.

Ποτέ μην ακυρώνετε μια παραγγελία που έχει αποσταλεί, την οποία δεν έχετε παραλάβει και επαληθεύσει, απλά και μόνο επειδή το ζητάει ο πωλητής. Αυτό σας αφήνει χωρίς επιλογές.

Αμφίβολοι πράκτορες πωλήσεων

Ορισμένοι μεγάλοι πωλητές έχουν εξουσιοδοτήσει αρκετούς πράκτορες πωλήσεων να εργάζονται γι' αυτούς, οι οποίοι σας προσφέρουν έκπτωση αν στείλετε την πληρωμή σε προσωπικό λογαριασμό. Ο οποίος είναι δικός τους ή κάποιος που έχει δημιουργηθεί για τέτοιες δόλιες δραστηριότητες. Κάνουν προτάσεις για να αγνοήσετε τον επαγγελματικό τραπεζικό λογαριασμό του πωλητή.

ΜΗΝ το χάψετε αυτό. Πελάτες που το έκαναν αυτό δεν κατάφεραν να πάρουν τα προϊόντα και έχασαν τα χρήματά τους. Αναφέρετε όλες αυτές τις δραστηριότητες στην AliExpress. Είναι ενάντια στο σύστημα που έχει οριστεί. Επίσης, επικοινωνήστε απευθείας με τη μητρική εταιρεία και αναφέρετε το γεγονός.

Απόρριψη της εμπορικής διαβεβαίωσης όταν παραγγέλνετε

Οι πωλητές δεν είναι πάντα υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν την εμπορική διαβεβαίωση στο AliExpress. Πρόκειται για μια υπηρεσία προστασίας αγοραστών που πληρώνεται από τους πωλητές, αλλά προορίζεται να διασφαλίσει τους αγοραστές και να ενισχύσει την εμπιστοσύνη τους στη χρήση του AliExpress. Προστατεύει κυρίως τους αγοραστές από δόλιους πωλητές.

Οι πονηροί πωλητές δείχνουν στο προφίλ τους ότι χρησιμοποιούν τη διασφάλιση εμπορίου. Αλλά αρνούνται να τη χρησιμοποιήσουν επικαλούμενοι υψηλές χρεώσεις όταν θέλετε να κάνετε μια παραγγελία. Αποτελεί ένδειξη κακής πίστης για έναν πωλητή να συμφωνεί με αυτήν στην αρχή και στη συνέχεια να την απορρίπτει κατά την οριστικοποίηση της συμφωνίας. Η μόνη εγγύηση που έχετε για να πάρετε πίσω τα χρήματά σας, σε περίπτωση οποιουδήποτε ζητήματος, είναι όταν η εμπορική διασφάλιση χρησιμοποιείται από τον πωλητή στην παραγγελία σας.

ΜΗΝ προχωρήσετε σε παραγγελία από οποιονδήποτε πωλητή που απορρίπτει την εμπορική διασφάλιση στο AliExpress. Μπορεί να μην είναι σε καλό δρόμο.

Διακοπή επικοινωνίας μετά την πληρωμή

Οι πωλητές απάτης παραμένουν ανταποκρινόμενοι όσο εκφράζετε ενδιαφέρον για την καταχώριση του προϊόντος τους στο AliExpress. Αλλά τη στιγμή που κάνετε την πληρωμή, διακόπτουν κάθε επικοινωνία μαζί σας. Δεν υπάρχουν λόγοι, ούτε δικαιολογίες, απλά ένα πλήρες μπλακ άουτ.

Έχει διαπιστωθεί ότι πρόκειται για νέες επιχειρήσεις που έχουν γίνει ζημιογόνες, αλλά εξακολουθούν να διατηρούν ενεργούς λογαριασμούς στο AliExpress.

Αναφέρετε στην AliExpress αμέσως αυτό που συμβαίνει. Μπορεί να έχετε ένα μικρό χρονικό περιθώριο για να ανακτήσετε τα χρήματά σας. Αγοράστε από πωλητές με χρόνια στην επιχείρηση.

Μην συνεργάζεστε με πωλητές που είναι ενεργοί για λιγότερο από 3 χρόνια.

Πληρώστε χρησιμοποιώντας το PayPal και βεβαιωθείτε ότι το TradeAssurance ισχύει για την παραγγελία σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να πάρετε πίσω τα χρήματά σας.

Κακής ποιότητας αγαθά

Τα δείγματα εξαιρετικής ποιότητας δεν οδηγούν πάντα σε εξαιρετική ποιότητα στην τελική αποστολή. Οι απατεώνες πωλητές στέλνουν δείγματα καλής ποιότητας που μοιάζουν ακριβώς όπως τα διαφημίζουν. Στη συνέχεια, όταν πληρώνετε για την πραγματική αποστολή, λαμβάνετε κατώτερη ποιότητα.

Βεβαιωθείτε ότι κάθε πτυχή της παραγγελίας σας που αγγίζει την ποιότητα είναι σαφώς καταγεγραμμένη. Με αυτόν τον τρόπο, όταν διεκδικήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας, οι όροι θα φανεί ότι έχουν δηλωθεί σωστά από την αρχή. Αν όχι, ο πωλητής μπορεί να ισχυριστεί ότι πρόκειται για μια μικρή διαφορά που δεν επηρεάζει τη λειτουργία του προϊόντος και να τη γλιτώσει! Θα μπορούσατε να προσλάβετε έναν πιστοποιημένο επιθεωρητή για να ελέγξει τα προϊόντα πριν από την πώλησή τους.

Ψεύτικα πιστοποιητικά συμμόρφωσης

Οι πωλητές υποχρεούνται να διαθέτουν ορισμένες υποχρεωτικές πιστοποιήσεις προκειμένου να εμπορεύονται, όπως RohS, CE και FDA. Οι πωλητές απάτης έχουν ψεύτικες πιστοποιήσεις με φωτομοντάζ και θα σας στείλουν εντελώς ψεύτικα αντίγραφα. Ή, θα αποφύγουν να σας στείλουν τα σαρωμένα αντίγραφα των πιστοποιητικών τους ζητώντας σας να συνεχίσετε και να κάνετε την παραγγελία σας ενώ αυτά ετοιμάζονται. ΜΗΝ την πατήσετε. Περιμένετε μέχρι να τα επαληθεύσετε πριν παραγγείλετε.

Θα μπορούσατε να καταλήξετε να πληρώσετε πρόστιμα κατά την παράδοση της αποστολής σας ή θα μπορούσε να μπλοκαριστεί στο τελωνείο πριν φύγει από την Κίνα. Και οι δύο επιλογές σας αφήνουν σε δύσκολη θέση!

Πλοηγηθείτε σε αυτό προσλαμβάνοντας μια πιστοποιημένη εταιρεία ελέγχου στην Κίνα πριν κάνετε την παραγγελία σας.

Πωλητές με χρυσή βαθμολογία και πλαστά προϊόντα

Μπορεί να σας εκπλήξει το γεγονός ότι λαμβάνετε κακής ποιότητας προϊόντα από έναν χρυσό προμηθευτή με υψηλή βαθμολογία στο AliExpress. Αλλά αυτό συμβαίνει. Πώς; Ένας πωλητής με καλή φήμη που φεύγει από το AliExpress πουλάει τον λογαριασμό του σε άλλον υποψήφιο πωλητή. Ο νέος πωλητής είναι απατεώνας με φτηνά, κακής ποιότητας προϊόντα, αλλά διατηρεί το όνομα και τις καταχωρήσεις του προηγούμενου πωλητή.

Οποιοσδήποτε αγοραστής θα κοιτάξει τη φήμη που είναι πάνω από 3 χρόνια, Gold Rated προμηθευτής και θα το πιστέψει, μόνο και μόνο για να παραγγείλει και να λάβει ψεύτικα προϊόντα. Η μόνη σας προσφυγή σε αυτή την περίπτωση είναι να ζητήσετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Αδικαιολόγητες αλλαγές προϊόντων

Ο πωλητής στέλνει προϊόντα που έχουν πολύ μικρή διαφορά από το προϊόν που παραγγείλατε. Όπως ελαφρώς διαφορετική απόχρωση του χρώματος, ήπια υφή σε σχέση με την απαλή και άλλα παρόμοια.

Αν δεν κάνατε κάθε δυνατή προσπάθεια να αναφέρετε όλες τις λεπτές λεπτομέρειες του προϊόντος στην παραγγελία σας, δεν θα έχετε καμία επιλογή σε αυτό το θέμα. Αν διαμαρτυρηθείτε στο AliExpress, ο πωλητής θα πει απλώς ότι τα προϊόντα είναι παρόμοια και δεν θα επηρεάσουν την κανονική χρήση!

Προσέξτε τις λεπτομέρειες όπου οι λεπτομέρειες της παραγγελίας σας έχουν σημασία. Καταγράψτε όλες τις μικροσκοπικές πτυχές του προϊόντος που είναι αδιαπραγμάτευτες για εσάς. Και βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε την Εμπορική Διασφάλιση.

Πώς να αποφύγετε τις απάτες του AliExpress

Είναι γενικά ασφαλές να κάνετε αγορές στο AliExpress, αλλά η επαγρύπνηση και η προσοχή σας μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ του να σας εξαπατήσουν και του να σώσετε τα χρήματά σας. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές ασφαλείας:

  • Επιλέξτε πωλητές με 3 χρόνια ή περισσότερα στο AliExpress. Ένα καλό επιχειρηματικό ιστορικό είναι εμφανές όταν ένας πωλητής υπάρχει για αρκετό καιρό. Το ίδιο ισχύει και για ένα κακό.
  • Ασχοληθείτε με πολλούς πωλητές ταυτόχρονα για να βρείτε τον καλύτερο πιο γρήγορα. Μετρήστε το ποσοστό ανταπόκρισης και τους όρους επιχειρηματικής δραστηριότητας ενός πωλητή όταν κάνετε έρευνες.
  • Χρησιμοποιείτε πάντα τη Διασφάλιση Εμπορίου. Πρόκειται για ένα σύστημα προστασίας αγοραστών φτιαγμένο για εσάς. Αφήστε το να λειτουργήσει προς όφελός σας.
  • Ελέγξτε τις εγγυήσεις των πωλητών που προσφέρονται για τα αγαθά που θέλετε. Οι πωλητές παρέχουν κάποιες εγγυήσεις για ορισμένα από τα προϊόντα τους, όπως έγκαιρη παράδοση, επιστροφές και επιστροφή χρημάτων, εγγυημένα γνήσια προϊόντα.
  • Ελέγξτε τις Συχνές ερωτήσεις του AliExpress για το πώς να επιλέξετε αξιόπιστους πωλητές.
  • Προσλάβετε μια πιστοποιημένη εταιρεία ελέγχου όποτε έχετε αμφιβολίες για έναν πωλητή από τον οποίο θέλετε να αγοράσετε.
  • Αποφύγετε τις απευθείας μεταφορές χρημάτων στον επαγγελματικό λογαριασμό του πωλητή. Η AliExpress σας προσφέρει προστασία του αγοραστή όσο παραμένει ο μεσάζων. Δεν υπάρχει καμία προστασία για χρήματα που αποστέλλονται απευθείας στον πωλητή.
  • Ποτέ μην επιβεβαιώνετε την παράδοση κατόπιν αιτήματος ενός πελάτη, όταν στην πραγματικότητα δεν την έχετε παραλάβει. Εάν η παραγγελία φτάσει με προβλήματα, όπως κακή ποιότητα, τότε μπορεί να μείνετε κολλημένοι με αυτήν.

Λήψη υποστήριξης για μια απάτη AliExpress

Επικοινωνήστε με την υποστήριξη της AliExpress σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος.

Αναφορά απάτης!
Έχετε πέσει σε μια φάρσα, αγοράσατε ένα ψεύτικο προϊόν; Αναφέρετε τον ιστότοπο και προειδοποιήστε τους άλλους!

Ετικέτες απάτης

#Απάτες διαδικτυακών αγορών #Phishing και κλοπή ταυτότητας #Άλλες απάτες, φάρσες και απάτες #Ψεύτικα ηλεκτρονικά καταστήματα #Απάτες κρυπτονομισμάτων και Bitcoin #Επενδυτικές απάτες #Απάτες στην αγορά #Απάτες προκαταβολών #Ψεύτικο ηλεκτρονικό κατάστημα #Απάτες κακόβουλου λογισμικού #Απάτες συναλλαγών κρυπτογράφησης #Απάτες ερωτικών και γνωριμιών #Απάτες Bait & Switch #Ψεύτικες απάτες προϊόντων (Πλαστές) #Απάτες Giveaway #Ψεύτικες απάτες εργασίας #Εργασία από το σπίτι Απάτες #Απάτες courier & παράδοσης #Απάτες απασχόλησης #Συστήματα Ponzi & πυραμίδων #Απάτες τυχερών παιχνιδιών #Απάτες συνδρομής #Απάτες εξόρυξης κρυπτογράφησης #Απάτες με κάρτες δώρων #Απάτες Amazon #Απάτες ταξιδιών και διακοπών #Απάτες Λοταρία #Απάτη σε συμβιβασμό μέσω email για επιχειρήσεις (BEC) #Απάτες με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες #Απάτες πλαστοπροσωπίας #Φιλανθρωπικές απάτες #Fake IT & Τεχνική Υποστήριξη #Απάτες ιστοσελίδας γνωριμιών ενηλίκων #Τηλεφωνικές απάτες #Απάτες με δωρεάν δώρα και βραβεία #Απάτες ανάκτησης χρημάτων #Απάτες τυχερών παιχνιδιών & στοιχημάτων #Απάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης #Απάτες διαπραγμάτευσης Forex & μετοχών #Απάτες μετανάστευσης #Απάτες ιστοσελίδας βίντεο ενηλίκων #Απάτες διαδικτυακής έρευνας #Απάτες κληρονομικότητας #Ψεύτικη απάτη τιμολογίων #Απάτες ηλεκτρονικών πληρωμών #Απάτες με μηνύματα κειμένου #Απάτες Pay to Click #Απάτες κατοικίδιων ζώων #Εκπαιδευτικές απάτες #Απάτες εξαπάτησης χρημάτων #Απάτες AliExpress #Απάτες στο Facebook #Πιστωτικές απάτες #Παραβίαση δεδομένων #Απάτες στο Instagram #Απάτες βοηθητικών προγραμμάτων #Απάτες Catfishing
Σχετικά με εμάς Χρήσιμες Πληροφορίες Επικοινωνία Αποποίηση ευθυνών
Developed by: scamadviser-logo